Monday, 20 June 2011

Habit Pelikss Wa - Aku dan henpongg

Assalamualaikum.. Muninnkkk~~~


Wa kasi bahasa gengster siket pagi ni.. gedebe mcm geng KL Gengster tak? 
Haa, wa gedeber-gedeber pon tapi ade lemah siket laa.. 
Wa ni dalam kategori agak pelikss.. 
Segengster-gengster wa, wa pon ade la kelemahan.. 
Wa akui tiada manusia yang cukup sempurna! 



Wa bukan penakut, wa memang hati cekal tabah..
Kucing kat blok pon takut sama wa..
Napak wa, lari macam dunia dah tade hari esok..
Pehal lu kucing??? Nak aje wa buat BBQ kucing.. grrrr



Wa emm wa errr..
Takut dan tak kan dan tade keyakinan
ANGKAT CALL FROM MISTERIOUS PERSON..
Hihihihihi.. Kak Limah makan budakkkkkk~
Misterious person which is number not in my contacts..
Haa.. gelak la korang sepuas-puas nyee..
Mesti ade orang cakap..
"Ape ke bongoi pompuan neh??"



Apo ko polik bona henpongg pocik ni???


Dulu tak ketara sangat penyakit ni..
Sampai la wa dengar mitos mentos..
Ade yang sebar santau jampi serapah kot henpong kan..
Dari situ agak ketara ketakutan dan kekurangan wa ni..



Kesimpulan dan Pengajaran


Janganlah kamu koling-koling wa..
Wa nampak je ganas, tapi tak berani angkat..
Just message wa..
Lagi Jimat.. Berjimat cermat amalan digemari ramai..
or before koling kenalkan diri lu dulu..
Baru gengster sejati dok kenalkan diri..

Bubyeeeee.. :)


Kosa kata hari ini..
Gedeber = gengster or ganas..

Thanks for reading ♥ =)

No comments: