Sunday, 19 June 2011

Ketagihan agak terukkk..

Hi, assalamualaikum.. :)

Aishh.. ketagihan aku dah agakk terukkk sekarang ni.. seminggu wajib kena amek bukan sekali, dua kali, kalau lebih mampu ambik lebih dari dua kali benda ni.. tak mampu nak beli hari-hari mak enon oiii.. benda ni kalo tak sedap, aku tak ketagihan.. argghh.. kalo tak dapat sedut, aku rasa macam nak meroyan, sampailah dapat mende tuhhh.. huarggghh.. mau jadik hulk hogan.. ni hasil dari pengaruh Encik Mate Tecik (bukan nama sebenar)... dia yang patot bertanggungjawab.. tapi aku telah dpengaruhi dan ditinggalkan jauh Encik Mate Tecik setelah mendapat ketagihan halal neh.. Sungguh tak bertanggungjawab dirimu!!!!!

Kalo dapat sedut, lidah kelu, badan sejuk, hati aku pon sejukkk.. bahgio dok.. sebahgio Nora Elena bersama Seth Tan.. pulissss, aku tak layan pon citer tu, ni pom dengar sipi2 tinge je dengar dorang citer.. ni barang baik punyerrr.. siap ade WEBSITE dok.. tengok la weh.. macik cun ade sorang citu dok buat tarian harimau.. barang baik derrr..


gileerrr sedap coolblog!


pebret nihh, choc bland with pearl..

gilerr muke bahgio pat sedutt.. arrgghh


Wokeyhh.. esok aku nak kirim kat member aku kalo die sanggup jadi pak sanggup tolong belikan.. Adios bro n sis!

Thanks for reading ♥ =)

No comments: