Perubahan Ramadhan 1432H..

10:47 am



Assalamualaikum Salam Ramadhan..

Tersangat lah saya sibuk.. maaf ye tak sempat lah pulok nak mengayat berbelog sume.. memang patut lah kalau bekerjaya dah tak berape nak hapdate blog kan.. Ceq ni just praktikal pon tak sempat nak hapdate la u olss.. ni kan dah in real work kan..

Sebenarnye lahh tambah tak berape nak benar kerja ni tak macam yang kite belajar.. tak semua kite get from unibersity ke, mane-mane ke, memang takkkk samaaaa dengan ape yang kite belajar.. Tanye lahh mane-mane makhluk 99.8% cakap camtuhh.. siyesss adekk maness~

Haa.. perubahan korang ape? Ramadhan kali ni memang besarrr sangat perubahan pada diri
ceq.. Besauu laa bagi haku.. kuikuikui

  1. Paling aku sukeee.. aku da makin matang lahh.. tapi muke tetap beby face.. jgn muntah, batal pose kangg.. hoho
  2. Perubahan, las sem sudaaa~~ pahni nak kena keja! wuwuwuuu.. bubyeee nasi kukus UTM..
  3. InsyAllah.. buleyhh bagi duet raya ke adik beradek dahhh.. insyAllah.. tak berapa nak janji ukehh..
  4. Aku dah pandai menjahitttttttt!!!!!! Shukee n hepi n gembira.. sebab dari kecik aku dk menjahit sendiri guna tangan 10 jari ni & reka baju patung atah kertas.. Dis time dapat merealisasikan.. Alhamdulillah...
  5. Henpong baruuuu~~ Lame dah tak pakai henpong canggih.. Tenggssss Encik Mate Cepettttt.. heee :)

My 1st hand made baju kurung



My 1st hand made skirt


InsyAllah akan datang lebih banyakk perubahan positif dalam hidup dan diri waa.. mane lah tauhu kann.. Jadikk tauke tauhu ke.. Tauhu yang halal lagi suciii.. InsyAllah.. Aminnn Aminn..

Okeyhhh.. Tu ja aku sempat pikiq nakkk.. anda macamana?? InsyAllah Ramadhan akan datang lebih baik.. Memang tak terlambat haku nak ucapkan, SELAMATTT BERPUASAAAA~

p/s : ade tempahan?? muehehehehe

Assalamualaikummm!!

You Might Also Like

0 geng bergosip!

Like us on Facebook