♥ Yang Bernama Lelaki..

3:01 pm



Lelaki...
Adakah kamu mengerti hatiku...
Mungkin ya..
Mungkin tidak...

Maafkan aku jika aku ini membebankan mu..
Merimaskan hari-hari mu..
Bukan ku sengaja..

Hanya aku mahukan kasih sayang..
Hanya aku mahukan perhatian..
Hanya sebagai tempat mengadu..
Hanya sebagai tempat berbicara..

Tidak pernah ku minta rumah berjuta..
Tidak pernah ku minta suatu barang pun..
Tidak pernah ku mengatur langkah mu..
Hanya masa sedikit untuk ku..
Dan juga kejujuran jika perlu..

Ku cuba lakukan yang terbaik..
Kerana kau akan menjadi yang terakhir..
Kerana ku sudah tidak berdaya lagi..
Menempuh sebarang dugaan alam bercinta ini..



Tak kan mungkin dia, tapi hanya kamu..


Hanya Tuhan Yang Esa tahu..
Ku pernah terduduk..
Hampir tidak terbangun..
Hampir tertutup hatiku..
Iman ku lemah, badan tidak berdaya..
Tapi kau yakinkanku..
Terima kasih..

Andai kita tiada jodoh..
Tiada lagi ruang untuk yang bernama lelaki..
Kerana kau akan menjadi yang terakhir..
Aku hanya mampu bertawakal..
Dan redha..
Berserah pada Mu Yang Esa..
Amin...


#Maafkankujikatidaksempurnadimatamu...


You Might Also Like

0 geng bergosip!

Like us on Facebook