Friday, 13 January 2012

Baru Ku Tauuuuuu...



Assalamualaikumm...



Hari ni Penghulu segala hari ye kawankawan berlainan jantina dengan ku.. Hari Jumaat kena sembahyang Jumaat.. Doa makbul hari ni.. Jom doa cepat nak kawen awal.. Ahakkss!! Gedik bebenaww..  memang sah Aisya ni kena kawen awal, gatai nawww.. Tahu ke nape kawen bagus? Ahahh! Tu la point kite hari ini ye.. (Macam ustazah jempotan lakss.. Ahakss)


Saitonn pun menanges woo kalo korang kawen, bukan dia simpan hati jatuh cinto prust tertonggeng ngeng dengan korangg.. Tapi dia tak leh nak tarik korangg masuk sekali lam neraka jahanam.. Ish Ish Ish.. Sebabbbbbb kan lepas kawen, maruah lelaki dan juga perempuan terjaga.. No more anak luar nikoh, No more fitnah, No more sosialisme terlampau.. Nauzubillah..


Saya letak gambor ni sebab ade lerrr orang tu sukee bangettt sama ayu.. (Gambar Hiasan)


Ni la baru Sya tawuuuu.. Jahilnyaa dakuuu~


Rasulullah bersabda : " Barang siapa diantara remaja berkahwin dalam usia muda, maka menangis lah syaitan. Dan ia (syaitan) mengeluh : Aduh celaka aku, agamanya telah terpelihara dari godaanku. " - HR . Ibnu 'Addi 


UPDATE : HADIS INI TAK SAHIH TETAPI IA TAK SALAH UNTUK DI AMALKAN.. MAAFKAN SAYA, SAYA MASIH LAGI KURANG ILMU..



Renungan di Hari Jumaat.. Mari lahh menuju ke Gerbang Perkahwinannn!!! Wah semangatt kalo kawen yerpp..



Sya letak gambo ni sebab Sya sukewww bangettt pasangan ni.. (Gambar Hiasan)  




Soalan saya hari ni: 


Kenapa ade sesetengah pompuan, kalo saya senyummm camnihh haaaa (^______^) , Dia takmo balas senyum saya muka camnihh  (-___-)  ? kalo lelaki senyummmm camnihhh je   (^__^),  pompuan tuh terusssss balassssss    (^___________________^)   bersulam dengan  bunyi hikhikhik.. maluuuu~ Pangggg kangggg!!!!




SELAMAT BERJUMAAT SEMUAA~




Thanks for reading ♥ =)

No comments: