Tuesday, 24 January 2012

Real Garfield but Comot





Assalamualaikumm.. Heyy..



This real garfield.. 1st time kottt meet garfield real.. sangattt menakutkan.. my anak buah memang lari bekebuk berhabuk tengok garfield ney.. Sya pun takut, sebab i kan aunty, so kena tunjuk tak takut laa.. kalau tunjuk takut maluuu beb..


Memang Sya rasa tercabar buat kerja stalker tucing Gardfield ni.. takut woo.. tucing pun Sya takut, camna orang dekat zoo jaga elephant? mau kena lenyek salah bagi layanan ke elephant.. Yang kena makan dengan buaya tu camna pulak?? errrr... dah dah.. =_="



Mempersembahkan real Gardfield!



Click kalo rabun sikitsikit




Click kalo rabun sikitsikit
-Time ni Sya rasa macam Garfield nak makan Sya!




Click kalo rabun sikitsikit
- Hamek kau die celik mata besarbesar.. larikkkkkkkkkkkkkk




Click kalo rabun sikitsikit
-Opss, sori terflash pulakkkk.. redho jela kalo lpas ni kena geget..




Click kalo rabun sikitsikit
- Haa, kan da cakap kena marah.. aiyooo, sori sir..



Click kalo rabun sikitsikit
- Ok ok, tak kaco.. tido la yerp..



Hakikatnya, garfield dekat lua sangatsangat garang.. Sian Gardfield ni time Sya tengok, comot.. tuan die jaga elokelok mesti comey.. Tucing pun ade perasaan sebenarnye, pandai tau tucing.. Tak caya korang try bercakap loghat kelantan ka, kiel lumpor ka.. mesti die paham.. So, sayangi tucing! sebab, tucing antara binatang kesayangan Nabi Muhammad SAW kite tau.. Adios!







Thanks for reading ♥ =)

5 comments:

masmaribellmastura said...

huhu..takut kucing..tp comel la kucin nie..kt nmkn dia fernando jose eh?heee

Hani Aisya said...

huhu.. jangan takut, die xmakan orang.. die mkn friskis.. hehe.. nama masmaribell la cumil! hehe

ღ αεn ツ said...

Comelnya mata dia <3

KiKiHanakO said...

comellll mukaaa

Hani Aisya said...

mata die garang la awk.. -_-"